Το 80% του κοινού ερευνά online πριν αγοράσει αυτοκίνητο

Το 80% του κοινού ερευνά online πριν αγοράσει αυτοκίνητο

Σε ψηφιακά κανάλια εισέρχεται, σταδιακά, η διεθνής αγορά αυτοκινήτου, καθώς, ήδη, η μεγάλη πλειοψηφία των οδηγών στρέφεται στο Διαδίκτυο, πριν προχωρήσει στην αγορά ενός νέου μοντέλου. Έρευνα της Accenture, σε 10.000 καταναλωτές σε οκτώ μεγάλες χώρες, διαπιστώνει ότι το 80% των οδηγών, που επιθυμούν να αγοράσουν ένα καινούργιο όχημα, χρησιμοποιούν κάποια μορφή της ψηφιακής τεχνολογίας για την έρευνα αγοράς. Επιπλέον, τα δύο τρίτα (62%) όσων ενδιαφέρονται να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο κάνουν ηλεκτρονικά το πρώτο βήμα, προσφεύγοντας είτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε στα ενημερωτικά sites, πριν περάσουν από την είσοδο μιας αντιπροσωπείας.

Η έρευνα δείχνει, επίσης, ότι ένα πολύ υψηλό ποσοστό, σχεδόν τα δύο τρίτα (το 75%) των ερωτηθέντων οδηγών, θα εξέταζε πολύ θετικά – εφόσον του δινόταν η ευκαιρία – να μπορεί να πραγματοποιήσει online πολλές από τις διαδικασίες, που συνδέονται με την αγορά του αυτοκινήτου (συμπεριλαμβανομένης της χρηματοδότησης, της διαπραγμάτευσης των τιμών, τη σύνταξη των απαραίτητων εγγράφων).

Πηγή: Το 80% του κοινού ερευνά online πριν αγοράσει αυτοκίνητο

NO COMMENTS

Leave a Reply